piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie minionego miesiąca - Lipiec

 No i skończył się lipiec - połowa wakacji minęła, zastraszająco szybko jak zawsze. Miesiąc dość upalny, więc niezachęcający do czytania, zdecydowanie idzie mi lepiej w ponure, chłodne dni... Udało mi się jednak przeczytać parę książek.
Bohaterem tego miesiąca bez wątpienia okazała się cykl "Dary Anioła", którego trzy tomy towarzyszyły mi przez większość miesiąca. Napiszę krótko: uwielbiam.

(Paskudne okładki odstraszyły już pewnie wielu :P)
Na kolejne wyróżnienie zasłużył sobie "Intruz" S. Meyer. Byłam sceptycznie nastawiona do tej książki, długo zwlekałam z jej przeczytaniem. Zostałam jednak mile zaskoczona, książka bardzo mi się spodobała, nie żałuje, że w końcu się na nią zdecydowałam.

Największym rozczarowaniem okazała się historia C.L. Smith "Wieczni Wygnańcy". Może nie było tragedii, w życiu gorsze rzeczy czytałam, ale uważam, że czegoś tej historii brakuje i jakoś nie przypadła mi do gustu.

W tym miesiącu porzuciłam czytanie "Cienia Wiatru"... Przeczytałam dosłownie połowę książki i kompletnie nic mnie tam nie zainteresowało... książka sama w sobie nie jest zła, ale nie ma tego "czegoś", co ciągnęło by mnie do niej za każdym razem kiedy ją tylko odłożę. W końcu dałam za wygraną i oddałam ją do biblioteki na rzecz miejsca dla kolejnych wypożyczeń. Planuje kiedyś do niej wrócić, bo nie lubię zostawiać niedoczytanych książek, na razie jednak mam w planach bardziej "porywające" pozycje ;)

Lipiec zaliczam więc do książkowo udanych, choć nie przeczytałam wszystkiego co miałam w planach. Pozostaje tylko cieszyć się kolejnym miesiącem wakacji i nowymi pozycjami na koncie w bibliotece :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując motywujesz mnie do dalszej pracy nad blogiem. Każdy komentarz mile widziany :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...