środa, 9 lipca 2014

Początek

Ten blog powstałe w celu opisywaniu swoich przeżyć związanych z przeczytanymi książkami. Zmotywował mnie do tego przykry fakt - kiedy czasami chciałam się podzielić wrażeniami po przeczytanej książce dochodziłam do wniosku, że nie mam z kim... bo (niestety) większość moich znajomych "zaczytuje" się w zupełnie innych klimatach, albo w większości... no właśnie... nie czyta prawie wcale. Przeglądając blogi o książkowej tematyce widywałam "akcje", które łączyły blogerów o podobnym guście, albo zachęcały do sięgania po nowe gatunki. Pomyślałam wtedy "Kurczę... ja też chce brać w tym udział!", dlatego tworze bloga, który mi w tym (mam nadzieję) pomoże. Nie zależy mi na publice, komentarzach, obserwatorach itd. robię to bardziej dla siebie, aby jeszcze bardziej zmotywować się do czytania książek, alby móc te przeżycia związane z książką gdzieś zachować. Jeśli ktoś przy okazji skorzysta z czytania moich recenzji, będzie to dodatkową motywacją! :)

1 komentarz:

  1. Hej!
    Po pierwsze - ładnie tu masz ;) Uwielbiam takie kolory, więc chyba będę tu zaglądać częściej haha ^^ Naprawdę tworzą przyjemny klimacik.
    Po drugie - też jestem nowa jak chodzi o książkowe blogi (*tak, reklama* http://zglowamiwchmurach.blogspot.com *zapraszam, koniec reklam*) ^^ Życzę więc miłej zabawy i jednak przynajmniej paru stałych czytelników, bo oni naprawdę umieją podnieść na duchu!
    Po trzecie - jakie gatunki czytasz? ^^
    I po czwarte - większość książkoholików nie znajduje oparcia w otoczeniu, co jest ogromnie smutne! Człowiek ma naprawdę piękną pasję, ale jakoś obecnie młodzież stroni od książek i... ech, szkoda gadać. Tak czy inaczej, książkoholicy, łączmy się!
    A po ostatnie - strasznie podoba mi się... link Twojego bloga. Kocham koty i biblioteki, a te połączenie... Uwielbiam ^^
    Gadam już od rzeczy xD Powodzenia przy tworzeniu recenzji!


    PS I proszę, nie jestem automatem, mogłabyś się pozbyć weryfikacji obrazkowej? Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując motywujesz mnie do dalszej pracy nad blogiem. Każdy komentarz mile widziany :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...